16+5 olduk çok şükür🙏🏼 12. Haftamda doktor plasenta aşağıda olduğu için dikkat et, yat, dinlen ilişki yok demişti. Bugün yukarı çıkmış rahim ağzında değil dedi bi risk kalmadığını söyledi çok detaylı Bilgi alamadım o an, problem kalmadı yani artık normal hayata dönebiliyor muyuz ? ilişkiden de korkar olduk bi zararı kalmadı mı onunda yani