Kızlar 33 haftalık gebeyim bu iki vitamini kullanıyorum ama ara vermiştim bitmişti kontrolde tekrar yazdı doktor ama inanılmaz kaşıntılı deri döküntüsü yaptı sizce ilaçlardan olabilir mi deli gibi kaşınıyorum heryerim alerji oldu yan etkilerini okudum ikisindede benzer şeyler yazıyor kullanıp alerji olan var mı?