10 haftalık hamıleyım dün akıntı geldı bahsetmıstım bugün tuvatımı yaparken kahverengi leke gibi bısey geldı sanki doktora yazmaya gıtmeye korkuyorm daha once dusukler yasadım ve psıkolojşm cok bozuk tekrar basa sarmaktan cok korkuyorm esıme soylemeyede korkuyorm cok evham yapıyo hevesı kırılıyo cok zor zamanlae gecırdık nabıcam bılmıyorum lütfen bana cok dua edin😔