Asya12 ağrılarım şiddetlendi iki kez acillik oldum canım detaya girip de seni korkutmak istemem başta hafifti ağrılar önem vermedim yani bebek yerleşiyor diye düşünmüştüm sen en kısa zamanda doktora git iki canlısın dikkat et bir şey varsa da erken teşhis tedavi edilirsin korkma canm