Meleginnannesi58 Merhaba güzel anneler ben 39+4 günlük hamileyim dün nişanım geldi ama hiç bi ağrım filan yok ilk gebeliğim ne zaman doğum başlar acaba benmi çok sabırsızım tecrübeli annelerin fikrini almak istiyorum
Dorukcuuuum Meleginnannesi58 nişan nasıl geldi peki açıklık vs varmıydı bizde ne sancı ne ağrı ne açıklık hiçbişey yok merak ediyoruz artık 39+5 olduk bizde
Begumbbb Meleginnannesi58 nişan gelmesinden saatler sonra dogum baslayabilecegi gibi bir iki hafta sonra da baslayabilirmis doktorum oyle soyledi bana da ama artik bebegin dis etkenlere karsi korumasi kalktigi icin isterseniz kuvete falan oturmayin tuvalet hijyenine ekstra dikkat edin iliski yasamayin
HryYksl Meleginnannesi58 benimde 2 gün oldu nişanım geldi geceleri az bi sancım oluyor ama şiddetlenmiyor ve devam etmiyor ne zaman olcak merakla bekliyorum ☹️
Saliha30 Meleginnannesi58 nişan geldikten sonra bi haftada doguranda var aynı günde demişti benım doktorum benım nişanım ıkı gün geldi üçüncü gün dogum basladı be doğurdum sancılarımı takip edin su gelmesi olursa direk hastaneye gidin bu sırada plates topunda 8 cizebilirsiniz top imkanınız yoksa sukat yapın hastanede de yaptırıyolar zaten acılma kolay olsun diye
Meleginnannesi58 Dorukcuuuum ! Parlak kırmızı kan geldi böyle kıvamlıydı hiç öyle bişey olmamıştı daha önce hemen doktoruma resim olarak attım oda nişan gelmiş dedi biraz kasılmalarım filan oldu ama bu sabah kalktım turp gibiyim ne ağrı ne sızı
Dorukcuuuum Meleginnannesi58 ya nr kadar güzel allah kurtarsın bizim çocuk kanal da da değil doktor sezeryan olabilir büyük ihtimal dedi ve bizde tık yok vajinamda arada öyle bi baskı hissediyorum ki ama gel gelelim normal şekilde doğmak istemiyor sanırım
Meleginnannesi58 Dorukcuuuum sağlıkla gelsinlerde artık nasıl gelirlerse gelsinler 😇9ay geçti şu son günlerim geçmek bilmiyor sanki hep bi bekleyiş içindeyim sağlıklı bi şekilde kucağımıza almayı nasip etin Allahım inşallah
molsalkim Meleginnannesi58 yardımcı olun bebeğinize ☺️ Bol yürüyüş merdiven in çık squat yapın bol bol ada çayı için hurma yiyin haraketiniz çok olursa daha kolaylaşır
molsalkim Meleginnannesi58 benimde nişanım geldi bende tık yoktu rahat olun heran beklemede olmayın bunları yapıyorsanız zaten meleğiniz vaktini bekliyordur
3melekannesi23 Meleginnannesi58 doğumunuz heran da başlayabilir bir kaç gün uzayabilir de ama artık çok yaklaştınız hayırlı sağlıklı kolay doğumlar inşallah 3 tane normal doğurdum 4. yü doğacam inşallah bebeğim ters düzelsinde bende normal doğayım Allah ın izni ile seviyorum ben normal doğumu daha doğrusu doğduktan sonra ki o rahatlığı sezeryanı hiç yaşamadım o nedenle korkuyorum insan neyi yaşamamışsa ondan çekinirmiş benimki o mesele ☺️