Kızlar 27. Haftamdayım hala deli gibi gaz sancıları çekiyorum. Yani gebeliğin en başından beri hiç rahatlama olmadı bu sancılarda. Bu daha ne kadar devam edecek 😓 Geceleri uyuyamadığım oluyor artık, şuandaki gibi mesela 😢😢 çözümü olan var mı? Ben ne yaptıysam geçiremiyorum