Merhabalar,bu foruma ilk kez yaziyorum,klavyemde turkce yok kusuruma bakmayin.Biz 1 bucuk yil denedik,rahim filmleri,kan testleri,spermiogramlar herseyi yaptirdik.Rahim filmi temiz cikti,prolaktinim biraz yuksekti ilacla dusurduk,spermiogramlar biraz kotuydu,hatta varikosel var dediler ama benim doktorum varikosel ameliyat etmek icin herkese var diyolar dedi,varikosel yok dedi.Defalarca yumurta catlama igneleri oldum,yok bebek ,bu arada esim proexid icti 3 ay,havuc suyu ve keci boynuzu ozu,spermiogrami guzeldi bunlardan sonra.Sonra tabi hala bebek olmayinca herseyi icmeyi birakinca spermiogram tekrar kotu cikti.Baya umutsuzduk herseyi yaptik, en sonunda covid falan cikinca,cocuk olayini biz cok takmadik hatta ben o ay alkol tuketmistim ,normalde sigara icmeyeb ben sigarada icmistim,meger hamileymisim,shu an 20 haftalik hamileyim❤️🧿Yani kimse umutsuzluga kapilmasin okadar seye ragmen olmadi,hic beklemedimiz bir zamanda spermiogrami kotuyken oldu.Herseyin zamani varmis meger 🥰