Buseumut2011 Busrans 24.haftadayım reflüm olduğundan sık sık yaşıyorum genelde doğal yollarla halletmeye çalışıyorm ılık süt yada kabuğu soyulmuş elma veya muz yiyerek onlar anlık rahatlatıyo ama devam ederse doktorum gaviscon verdi onu kullanıyorum arada bir