Mrve2424 canım istersen bi genetik doktoruna gidip test yaptırın belki genlerle alakalıdır benimde 2 düşüğüm var biz test yaptırdık kan da pıhtılaşma çıktı şimdi iğne ve hap kullanıyorum.düşük bazen
Mrve2424 bende 2 düşük yaptım kan pıhtılaşması çıktı şimdi iğne oluyorum 7 haftalık hamileyim ama şeytan işte hep kötüyü düşğndürüyor bize ya bsey olursa korkusu var hep içimde ama olumlu düşünelim olumlu olsun sağlıkla gelsinler dünyaya