Ben 25 haftalık hamileyim 21. Haftamda doktora gittiğimde bana abarta abarta anlattı hatta dışarıda farklı kliniklerde başka testler ol diye klinik reklamı da yaptı aynı hastanede farklı doktora ve ayrıntılı ultrasonda radyoloji doktoruma sordum cok önemli değil hamilelikte %90 ilerleyen süreçte geçiyor, geçmezse cocuk doktoru doğduktan sonra takip ediyor. Sıkıntı yapılcak bişey değil diyip üstünde durmadı bile. Bende senin gibi cok panik olmuştum ilk çocuk olunca insan daha cok korkuyor ama şimdi o korkumu yendim. Haftay tekrar kontrolüm var bakalım daha fazla genişlemiş olacak mı bilemiyorum Allah bizlere sağa salim doğum nasip etsin.