Güzel annelerim şükür oğluma kavuştum bizim ki biraz aceleci davrandı ama iyi ki davrandı öyle güzel bir duygu ki Rabbim herkese nasip etsin ♥️ gelelim doğum hikayeme şükür çok güzel bir hamilelik geçirdim 37.haftama kadar işime gittim, yürüyüşümü yaptım evimin işlerini yaptım normal doğum yaptım evet sancılar çok can yakıcı ama unuttum gitti bile ♥️ son iki gündür şiddetli adet ağrısı gibi belime sancılar girince önce yalancı sancidir dedim ama baktım sancı aralıkları 5 dk 2 dk düşünüyor hemen sabahına randevu aldım, açıklığım 3 cmdi doktorum hemen yatisimi yaptı açılmaları bekledim size tavsiyem eşiniz yanınızda olsun onun desteği daha bı farklı oluyor emin olun ve doğuma kesinlikle girsin benim fikrim çok duygusallasiyor en büyük destekci 😍 Allah herkesin yardımcısı olsun sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ♥️