NurglzkanYldzz istiharat ve igneler ilaclar bilimsel olarak bebegin tutunmasini saglayan seyler degiller bebek sagliksiz bir olusumsa bunu hic bir sey engelleyemez bu yuzden bazi doktorlar sorun yok der eve yollarlar rahimde kanama alanida gormemistir muhtemelen. Bu doktorun kotu oldugunu gostermez. İgne ilac istiharat veren doktorlarda dusuk olmasi durumunda anne kendini psikolojik olarak benm yuzumden mi oldu demesin diye vermektedirler oyuzden siz kendinize iyi bakin olumlu dusununn gerisi onemli degil, ayrica kahverengi leke eski bi kani gosterir tehlikesiz olarak yorumlanir. Genelde rahim icinde kanama alani yokken dusuk riski daha azdir korkmayin her hamilelikte 3 ay onemlidir sizde dikkatli olun