1mervef arkadaşım bu senin bebeğin ile alakalı bisey bebeğin hangisini severse onu kullanacaksın ben sleepy ile başlamıştım 1 ay kadar sonra pişik yapmaya başladı primaya geçtim. Ondan sonra bütün bezleri denedim hiç biri prima gibi olmadı. Herkes sana burda bi markayı çok övecek ama hepsi farklı. He içeriği temiz arıyorsan sleepy kullanabilirsin