Bebek-geliyor Melis54 rennie, salatalık, yeşil ekşi elma, süt, badem.. Doktorum gaviscon da vermişti ama geçirmiyor benimkini.
fatosd84 Melis54 bana hiçbirşey iyi gelmedi sadece mide koruyucu verdi doktorum o iyi geldi çok şükür doktorunuza danışın tek çare bu bence
Mervetekmn Melis54 Sade maden suyu kabuğu soyulmuş elma kabuk soyulmuş salatalık soguk süt az az yavas üç yarım çay bardağı Sakı çiğnemek ev yapımı 2-3yk yogurt Renni duo (doktorum önerdı)
Rumeysaaa fatosd84 kesinlikle katılıyorm artk dogurucam ama keske basında ısteseydm doktorumdan aylardır mıde agrısı ve yanması cektm sonunda mıde koruyucu verdı ve rahatladm cok sukur yanmasına bıle ıyı geldı
ecedrsn Benim midem aşırı yanıyor yemeği çok karıştırdığım zamanlarda falan mide de reflü gastrit falan var sa daha çok oluyor ben öyle olup hemen ılık süt içiyorum bişeyim kalmıyor 🥰
Sedadmrkn Melis54 ilk hamileliğimde doğuma kadar çektim ikinci hamileliğim yine aynı şurup kullanıyorum reni duo biraz o rahatlatıo ve elma ile sakız😄