Mervesabuncu merhaba ben güneşli Erdem de Nesrin hanıma gittim doğum da yaptım. Sadece gebelik için değil kadın hastalıkları için de bi kaç kez gittim çok memnun kaldım.İlgili,nazik pandemi den dolayı geçen ay çok fazla bekledim. Randevu saati baya geçti çünkü hsta sayısı çok fazla.
doğum sayısında da artış gördüm.2 normal 2 sezaryen orda olduğum vakitte girdi 🤦🏻♀️###