Canım bebekler doguma yaklastıkları zamn bazen aşırı hareketlı bazen ise sakın olurmus sabah kontrlm vardı doktora sordum 37+6 olduk bir sanıye sankı durmuyordu karnımda o kadr cok hareket edıyordu kı dısardan belliydi doktor bazen cok hareketlenıp abzrn yavaslaması normal dedı eger uzun sure hareketsız kalırsa hastaneyr gel dedı