Bebegmibkliyrm Arkadaslar gebeligimi ilk ogrendigimde kan verdim hcg 392.7 cikti. İcim rahat etmedi iki gun sonra yine verdim bu defa da 905.1 olmus. Hani dis gebelikte ya azaliyo ya da yavas artiyo ya hcg. Sizce benim hcg degerimin artisi iyi mi
Sltnbl Bebegmibkliyrm için ferah olsun gayet iyi değerin 2000 üstüne çıkınca hem bebişi hem kalp atışını duyarsın ☺