Ben kurtuldum darısı sağlıkla vakti zamanında tüm gebelere ve isteyenlere nasip olsun🤲🏻 Geçen hafta nst de sancım çıkmış ayın 20 sine kontrol günü vermişti dr um ilk oğlum sezeryan olduğu için bunu da öyle planlamıştık 25 kasıma dün sabah uyandığımda karnımın taş gibi semsert olduğunu farkettirm elimle bastırdım ittirdim bana Mısın demedi hastane evimle dip dibe hemen dr u arayıp hastaneye vardım dr um nst ve ultrasona göre doğuma karar verdi ne korona testi ne diğer kanlar kontrole diye gidip doğumhanedeydim😅 meğerse kordonu dolanmış bana söylememiş panik yapmayım diye geçen haftadan sancım çıkınca 2 doz ciğer geliştirici de olmuştuk şimdi şükür evimizdeyiz 🥰 ameliyatım spinal sezeryan oldu ilki de öyleydi bunda kalçamda hafif bir uyuşukluk kaldı elim kadar bir yerde diğerinde hiç sorun olmamıştı sabah dr bandajımı çıkarınca sızı da kalmadı eve geldim duşumu aldım ili oğluşun arasında uyuycam şimdi🙏🥰size tavsiyem endişe ettiğiniz durumda hemen dr unuza gidin ben evde biraz oyalansam hareket edecekti ve içim rahatlayıp ihmal edecektim çünkü hastanede hateketlenmişti ama karnımın sertliği çok anormaldi bu da benden böyle bir hikaye 🥰 iki haftalıkken sürpriz bir şekilde öğrendiğim planlamadan olan bu güzellik ile burda 35 hafta geçirdim hepinize kolay doğumlar sağlıklı evlatlar isteyenlere tez gebelikler🤲🏻☺️