Bebiiss Selam kızlar aranızda dış gebelik yaşayan var mı belirtiler neler kac haftalikken ogrendiniz ?
Dygu21 Bebiiss bende geçen sene yaşadım ama kürtaj olmadım ilaçla düşürdük kanamayla gitmiştim zaten hastaneye kürtaj çok sağlıklı değil bazen tüpün tekini de almak durumunda kalıyorlar
Ozlm4452 Bebiiss bende yaşadım 8.hafta gittim doktor a sorun yok kese görünmüyor dedi 2 gün sonra kanamam ve sancım oldu bebeğin kalp atışı duyuluyordu geç kalındı tüpümle birlikte alındı☹️
Sevgi19 Selam canım ben yaşadım adet günümden 1 hafta sonra kanamam olmadı acil kürtaj a aldı doktorum tüplerde zarar oluşmaması için
Sevgi19 Normal de oluyormus bende olmadı betam yüksekti iki gün sonra çok yüksek çıkmadı doktor muayene etti dış gebelik kürtaja almam lazım dedi bende hamileyim diye sevinmiştim duyunca şok oldum
Bebiiss Ozlm4452 ya cok uzuldum canim gecmis olsun 😔 bende yeni hamileyim henuz kese gorulmedi ama her ihtimali dusunmeden yapamiyorum 😣
Mugehkc Bende yasadım cnm bnm kanamam oldu beta hcg baktılar git gide düsüyorsa miğden bulanıyor adet sancısı gbi agrın varsa gel ddı dıs gebelık ddı iğne yapıldı bana ole düsürdüm kürtaja gerek duyulmadı oysa cok sevınmıstım bebis olck dıye