Kızlar merhaba size biraz morel olurum belki diye bu post açmak istedim. Baştan beri koyu kahverengi lekelenmem ve kanamam oldu. Düşük tehlikem var baştan beri. 1 hafta geride geç döllenme dolayı. 7+6 kalp atışı duydum bugun 180 atıyor kalp dedi doktor heyecanlı bebek dedi. Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah 🙏 Kalp atışı duymak muhteşem birşeymiş 😍