Arkadaşlar benim 3.kez mayısta kalbi durdu bebegimin kan pihtilasmam var mthfr1298c ve pai homozigotum 0.4 iğne ile 2.durdu 0.6 6000liklede 3.durdu ben artık başka doktora gittim geçen ay tup bebek doktoru doçent kendisi rahim filmi çekil dedi cnki başka sorunumuz yok çekildim rahmim T şeklinde cıktı darmış bide yapışıklık olmuş bugün sabah 11 de ameliyat oldum doktora 5 te geldi taburcu etmeye 2 Doktor girmis 2.Doktor rahmin o kdar ama o kadar dardiki dedi bebeğin hiç ama hiç tutunmaya yeri yokmuş asla olmazdı dedi o kdr kötü imiş daracaik hatta eliyle gösterdi boru gibiymiş Allahım yarabbim dedim neler varmış bende ve önceki doktorlar bana git hamile kal bir seu yok biraye olsa gebe kalamazdin dedi ama arkadaşlar bunlar hep bebeğin düşmesine erken doğuma sebeb imiş yer yaptık artık güzel genişlettik dediler zemin hazırladık artık dedi inşalalh bundan snra sağlıkla gelir siz siz olun rahim filmi çektiğim tekrarlayan kayip yaşayanlar ❗❗❗