Kelebek_93 Ben bebek giyim ve bakım eşyalarını bi çocğunu e bebekten aldım bayayide araştırdım hani normal yerle falan fark yoktu a101 de bi çok bebek eşyaları geldi geçen haftalar da gerçekten kalite olarak ürünler birer harikaydı beşiği instgram dan aldım yani markayla ilgilenmedim babynest yaptırdım bebek arabasını sıradan biyerden aldım rahatlığına baktım yani markaya takıntı kalmadım en önemliside cinsiyet ayrımı hiç yapmadım cnm ortak renk aldım ne mavi ne pembe almadım ortak renkler aldım geleceğe yönelik aldım sonradan da her cinsiyete ayrı almak zorunda kalmiyim diye bu şekilde düşündüm herşeyini gri renk aldım diyeblirim 😁 hastane çıkışınıda sade beyaz tulum alıp mavi kurdele yaptım keşke foto yükliye bilsem de size atsam ama yapamıyorum 🙄 yani size tavsiyem bence renk ayrımı yapmayın maddi konusunda çok iyi oluyor zaten bebek elbiselerini zmnla mavi vs pembe alıyoruz e bari her bebekte kullanılcak eşyaları ortak renk alınmalı ki fuzuli masraf olmasın bu şekilde yaptım eşim de çok memnun 😁🥰❤️