Canım 11 günlük anneyim. Hamileliğim boyunca sigara içtim stresten. Belli bir haftadan sonra plasentada yaşlanma başladj ve bebeğime giden damardan bebeğimin beslenemediği ortaya çıktı. Meğer gelişimi durmuş. 37 haftalık gebeliğimin 33. Haftalık olarak göründüğünü öğrendim ve muayeneye gittiğim gün acil sezeryana alındım. Bebeğimi çok şükür kucağıma aldım, aldığım gün o kadar çok vicdan azabı çektim ki anlatamam. Rabbimden hep af diledim. Ben bunu çocuğuma nasıl yaptım diye. Şimdiki aklım olsa asla ağzıma almam. Bebeğini düşün. Belki olumsuz bir örnek oldum ama benim yaşadığımı kimsenin yaşamasını istemem. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻