Merhaba kızlar bugun tam 33 haftalık olduk 2-3 gündür kasıklarımda şişlik hissi var otururken yada eğilirken çok sıkıntı oluyor bunun bebeğin aşağıya inmesi gibi bir anlamı olabilir mi? Yani sanki böyle nasıl desem idrara çok sıkışmış gibi bir şişlik oysaki sıkışık değilim ama his ona benzer bişey bilmem anlatabildimmi?