Gd1992 Yarın komtrolum var 36+4 olcz sezaryan ıstesem gun verır mı ? Tabi normalden yanayım ama bakalm knscam
Eemmyy Gd1992 Ben ikisinden de acayip korkuyorum🤭 Ama tabii öncelikli tercihim normal. Şimdilikte normal gözüküyor. Allah hangisini nasip ederse, hangisi olması gerekirse o olucak artık☺️
Eemmyy Gd1992 inşallah canım. Bende nst için gittim, az önce geldim. Herşey yolunda şükür, hatta o kadar yolunda ki sancı bile çıkmadı☺️☺️
Gd1992 Eemmyy cnm sen kac haftalıksn kı sancı bklıorsn daha erken aman olmasın bnm suyum yuzde 70lerde cıktı carsamba catı muaynesı ıcın cagırdı bakalım duruma gore bakıcaz artık
Eemmyy Gd1992 2 gün sonra 37 olucaz inşallah. Ya bilmiyorum çok korkuyorum sancı çıkacak diye. Burda okuyorum bu haftalarda ya da daha erken haftalarda nst de sancısı çıkanlar oluyor
Gd1992 Eemmyy ck sukur bende daha bsy cıkmadı ama bugun gttgmde nst cıhazı bozuktu malesf ben gıremedm