yuksell07 Susamcik01 silik çizgi var testinizde kan verin bence sabah🤲🤲rabbim güzel haberler almayı nasip etsin
Betulmtn yuksell07 hmm demek o yüzden bana bu ay Dr um hicbi şey vermedi. Geçen ay kullandım kimyasal gebelik oluştu da
Susamcik01 yuksell07 https://imgyukle.com/i/TL35NI https://imgyukle.com/i/TL3T7G https://imgyukle.com/i/TL3xE1 https://imgyukle.com/i/TL3Iqf https://imgyukle.com/i/TL3yrU bu da testin şuan ki hali ben hala çok silik bir çizgi görüyorum
Cigdm Susamcik01 hayırlısı canım klomen femara kullanınca birden fazla yumurta gelise biliyor adet sonuna doğru çatlayan yumurtalar oluyor