aybarsmomm Merhaba arkadaşlar. 20 haftalık gebeyim ve arada sağ arada sol kasığıma bir ağrı giriyor saniyeler sürüyor ve geçiyor ama gerçekten canımı yakıyor acaba neden olur doktora ravdevu aldım 2 gün sonraya. Böyle bir şey yaşayan var mı
senakhrmn aybarsmomm Canım geçmiş olsun öncelikle. Bende 21.haftamdaym ve aynı şekilde benimde oluyor özellikle son 2 haftadır sürekli gelip giden bir sancı var sanki böyle adet sancısıymış gibi daha kuvvetlisi ve canımıda yakıyor. Doktorumla konuşmuştum normal demişti. Sende yine doktoruna sorduğunda burdan yanıtlar mısın? Yeniden içim rahat etsin istiyorum da 🙏🏻
tugbayadas aybarsmomm korkulcak birşey yok 5. Ayda böyle şeyler çok normal bebeginiz büyüyor ve yerleşiyor iyice bir kac haftaya gecicektir tereddüt etmeyin🙏🏻
Sozem-92 aybarsmomm merhaba 26 haftalık hamileyim aynı haftalarda aynı şikayetten doktoruma danıştım ağrının sebebi bebeğin kasıklara iyice yerleşmesi dedi gerçekten çok kısa sürdü kasılma ve ağrılar çok telaş yapmayın 😇
Cramel senakhrmn bende 21 haftalığım ve aynı durumdayım. İlk gebeliğimde hiç böyle olmamıştı. Yada ben unuttum. Böbrek ve apandistten bile şüphelendim yani okadar şiddetli ağrım oluyor
aybarsmomm senakhrmn randevuya gittikten sonra sonucu paylaşırım tabi inşallah kötü bir şey yoktur ben çok endişeleniyorum yürümekte bile zorlanıyorum o ağrı başlayınca
senakhrmn aybarsmomm Canım benim Allahım esirgesin yavrularımızı. Bende sancı olunca uyuyamıyorm 😢 şuandada var mesela
Esilagms77 Benimde öyleydi ayağa kalktığım zaman ağrı giriyordu ve bekliyorum geçmesini yürüyünce ağrıyor du magnezyum verdi doktorum 3 haftadır çok şükür olmuyor bende 27+3 haftalığım