Arzuakkaya
Benim bebeğimde de sıvı var, kendi doktorum 7mm ölçmüştü, 1 hafta sonra perinatolog 9.4mm ölçtü. Ama korkulacak seviyede değil dedi. Bir buçuk ay sonra tekrar detaylı bakılacak. İnşallah bebeklerimizi sağ salim kucaklarımıza alırım. İyi düşünelim iyi olsun 🤲🏼