Ya bu arada bn Tuğçe 😇memnun oldum.
Sabahları kendime gelmem çoook zaman alıyor. Karnım da hep bir şişkinlik nefes alamıyorum gibi. Mide bulantı her sabah. İlaç alıyprum evet biraz daha iyi oluyorum ama fazla hareketim yok eşim imam o yüzden bulunduğum yerde soğuk dışarıya çıkamıyorum.. 🙄😔