Emine_dog Biraz kasiklarim agriyo tuvalete gittim peçete de biraz lekelenme vardı sonra 3 kere daha kontrol ettim o şekilde sildikce çok az lekelenme gördüm şu an hastaneye gidemiyorum eşim işte önemli bişey midir çok korkuyorum
Astadavistabeybi Emine_dog kesinlikle gitmelisiniz kanamanın hiçbir türlüsü normal değil bence en azından doktorunuza ulaşabilirseniz mutlaka yazmalısınız