39+6 haftalık gebeyim cuma gününe doktorumla doğum planladık suni sancı ile doğum başlayacaktı bugün tedbir amaçlı yapılan testte covid pozitif olduğumu öğrendim nolur dua edin hastanem kabul etmiyor beni şehir hastanesine yönlendirdiler çok tedirginim hiç bir belirtim yoktu şok oldum sonucu görünce ağlamaktan helak oldum😔