Y-S-S-Kra10- Merhaba güzel anneler, bugün bebeğimin iki böbreğinde de büyüme olduğunu öğrendik birisi 4,5 mm diğeri 5,5 mm acaba doğuma kadar düzelir mi? Düzelmezse büyük sorunlar meydana getirir mi? Endişelendim biraz ilk gebeliğim🥺