Merhaba kızlar 🌸 10+2 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittim ve bebeğimi kısmi net olarak gördüm. Sadece merak ve artık bişeylerini alma hevesi ve ilk gebeliğimden dolayı bu konuda bir sürü teori var. Bilgili olan anneler sizce cinsiyeti ne olabilir.? 😊 İnanılmaz sabırsızım bu konuda amacım kesinlikle cinsiyet ayırmak değil sadece gerçekten artık cici biciler almamak için kendimi zor tutuyorum 😂😂