Merhaba arkadaşlar 7+1 hamileğim bulantım 4 haftalıkken başladı çok aşırı bulantım vardı kafamı kaldıramıyordum doktora gittim prilam verdi kullanmaya başladım bulantılarım azaldı bir iki gündür hiç çıkarmıyorum hatta bulantımda olmuyor normal mi acaba bu durumu yaşayan var mı?