Kızlar ben 4. Aya girdim. Doktor kan ilacı değerlerim düşmediği sürece vermeyeceğini söyledi. Ancak içinde iyotda olan bu multivitamini yazdı. Siparişle geliyor, eczanelerde çok bulunan bişey değil. O yüzden kullananlar varsa sormak istedim. Memnun kaldılar mı?