Eşimle ben farklı isimler istiyoruz ne o benimkini nede ben onunkini istiyorum elinde sonunda benim dediigim olcakta sizdede sormak istedim ben Açelya ismini düşünüyorum çicek ismi anlam olarak kuranda geçmemesi kötü ama hoşuma gidiyor. Eşimin düşündügü Tuana acaba hangi daha hoş ve önercefinz isimlere açıgım