Kızlar bugün biraz yoruldum bebeğimin kıyafetlerini ütüledim, 32 haftalığım sırtım zaten ağrıyodu bide sanki sürekli idrar yapma istediği geliyo vajinamda bişey varmış gibi hissediyorum bugün bide bel ağrısı var tabi şimdi wc ye gittim yemyeşil dışkı çıktı demir hapı vs kullanmıyorum yeşil sebzelerde yemediö beneğimin hareketleride iyi nedir sizce bu sanki açılmam varmış gibi hissediyorum belkide enfeksiyondur bilemiyorum doktorumda izinde. Bide bebeğim sert hareket ediyo ve hareket ettikçe idrarım geliyo sanki vajinamda sızı oluyo