Merhaba kızlar başına gelen lütfen tecrübelerini yazsın moralim çok bozuk 😪 bu sabah ilişki sonrası karnımda sertleşme oldu bebeğim önce sağa sonra sola toplandı karnım yamuldu önce dikkate almadım akşama kadar sertleşme geçmedi rahatsız etti doktorumu aradım gel dedi gittim rahimde kasılma varmış erken doğum riski ama endişelenme rahim ağzı kapalı dedi ilişkiyi yasakladı. Yatış verdi bir sürü fitil iğne serum aldım. Şuan hastane da yatıyorum. daha 29+1 hamileyim başına gelip sağlıklı hamilelik geçiren var mı zamanında bebeğini kucağına alan doktor endişe etme dedi ama ben çok korkuyorum…