basakaltin aynen öyle ya burda çoğu kişi böyle senin gibi güzel şeyler yazdı bana motive oluyorum, bu doktorlar bazen değişik oluyor, sağlık ocağında ki doktor 97 aşırı sınırda değilki seni niye bu kadar korkuttu diye bana söylüyor, ben ilk muayeneye gitmeden önce bilmiyordum ki kocişe baklavaları supangleleri aldırıp yiyiyordum 🤣sonra hergün pirinç pilavı bol makarna öyle yani sonra diğer gün ilk muayeneye gittim tekrar kan verdirdi kadın bana çıktı 102 e çıkar tabi 🤣sonra Bi anda bütün şeker yapan herşeyi kestim 91 e düştü hani dikkat edersen aşırı dert olucağını düşünmüyorum artık tabi, birde streste etkiliyormuş buradaki kızlardan duydum