Oz_ra Merhaba sevgili anneler ben 23 haftalık hamileyim erkek bebek bekliyorum detaylı taramada oğlumda böbrek genişlemesi çıktı çok endişeliyim bi Saglık sorununa yol açarım Bilgisi olan Varsa Yardımcılar olsun çok korkuyorum
ssnnmmm Oz_ra benim oğluşumda da çıktı takibini yapıcam dedi doktorum doğumdan sonra büyük oranda kendiliğinden iyileşiyormuş
Kbra_1992 Benimde 18inci hafta benimkindede var gözüküyo ama doğumdan sonra düzeliyo genelde dedi doktorum ben daha detaylıya girmedim asıl ozmn belli olcak