Ubannesi ben kendimi bildim bileli iphone kullanıcısıydım. işim gereği bilgisayar olarak da mac kullanıyorum. iphone X den, xiaomi note 8 proya geçtim 6-7 ay önce. iphone a sinirlenip geçtim ama inanılmmmaazzzz memnunum. xiaomi markasından genel olarak memnunum. robot süpürgesini de aldım sonra😁 eşim de benden kıskandı, o da geçti note 8 proya. o da iphone kullanıyordu. çok memnunuz✔️