Pembe_li Kızlar slm 18. Haftadayız decavit ve kan hapı kabızlık yaptı karnımda ve belimde bugün korkunc bi agrı var normalmi yaşayan varmı başka
Attent Pembe_li malesef yapıyorum canım ferro sanol DECAVIT kabızlık ishal sorunu çok yaşanır o ilaçlardan