Zumra45 yürüyünce ,ayakta çok durunca,yatakta dönerken,ani kalktığımda,hapşurduğumda bıçak saplanır gibi giriyor kısa süreli.Kabızlık bende de oluyor gaz ve kabızlık sancısıymış gibi geliyor bana bazen.Araştırdım 16,17.haftalarda normal bir durum olduğu yazıyor inşallah öyledir 🤷🏻♀️