Deletedmom_5 Şiddetli sayılmasa da kasık ve bel ağrım var doktor progestan verdi henüz yeni öğrendim hamileliğimi hamilelik degerim 1294 yani 4-5 haftalık falan normalmi acaba öneriniz varmı
Haticee0393 Deletedmom_5 bende çok çekiyorum ağrıları 5+5 oldum bugün geçmedi gün içinde hep oluyor ve normal karşılanıyor merak etme 🙏🏻
Haticee0393 Deletedmom_5 değerin de çok iyi çıkmış bence 2 günde bir artışına baktır 2 katı artması lazım
MinikMucizeninAnnesi 4+5 iz:( Ve ayakta kaldığımda belim çok ağrıyor ara ara kasık ağrımda vuruyor fakat doktor normal olduğunu söyledi rahim genişliyor be bebek tutunmaya çalışıyor diye 😇 Dayanılmaz olduğunda doktora gözükmekte fayda var tabi 😊
Deletedmom_5 Attent daha önce kimyasal gebelik yaşadım ve polikistik over hastasiyim. Karnım agriyo deyince verdi doktor