Merhaba.. benim bebeğime de detaylı ultrasonda aynı tanı konuldu.. pediatrik kardiyolojiye yönlendirildik. Orada da fetal ekoda aynı tanı söylendi.. hastalık şu normalde sol karıncıktan çıkan ve vücuda temiz kan taşıyan damar sağ karıncıktan, normalde sağ karıncıktan çıkarak akciğere kirli kanı götüren damar ise sol karıncıktan çıkıyor..Doğar doğmaz ameliyat olmaları gerekiyor.. Belli merkezlerde pediatrik kalp damar cerrahi, pediatrik kardiyoloji ve perinatoloji bölümlerinin olduğu yerde ameliyat olmaları gerekiyor. Bize doğumun ameliyat olacağı merkezde olursa daha iyi olacağı ve zaman kaybının önüne geçilebileceği söylendi.. çok endişelendik biz de ilk duyduğumuzda.. Hala da endişeliyiz aslında.. bulunduğunuz şehire göre doktor araştırıp kontrollerinize orada devam etmenizi öneririm.. geçmiş olsun…