Kızlar tüp bebek ile 5+5 günlük hamileyim transfer öncesi estrofem başlandı bana ve hala devam ediyorum dün muayene oldum kendi doktorumda yani tüp bebek doktorum değil. Daha önce benim gibi bir hastası varmış 6 haftaya kadar estrofem kullanmış ve oğlu olmuş ama penisi çok çok küçükmüş bu ilacın böyle bir yan etkisi varmış ve o doğan erkek çocuğunun hiç bir tedavisi yokmuş. Beni de uyardı bugün hep araştırdım ve ilacın hamilelikte kullanımı kesinlikle sakıncalı diyor ne yapacağımı bilmiyorum.