İyi akşamlar. 18 haftalik hamileyim. Bugün kandan falan analiZ verdim.her ay veririm. Sonuçu çiktiğinda kanim Keçen aykinden az çikti. Tabii ki yarin doktorumla bunu detayli şekilde konuşucam. İlaç falan yazicaktir. Fakat sizlerin bilgisini de almak isterim. Yarina kadar yoksa uyuyamam. İnternetden okudum kan azliği demir eksikliğinden ötrü oluyormuş. Ve bu demir elsikliği de Erken doğum, rahimde bebek ölümü gibi şeylerle sonuçlaniyormuş. Gerçekten çok korktum okudugumda. Başina böyle şey gelen varmi? Yani kan eksikliği düzelirmi? Bebeğe bir zarar verir mi? Lütfen bilgisi olan bişeyler söylesin😞