Aslında normal doğumu yapabilecek gücü kuvveti Rabbim bizlere vermiş. Ben 41. haftamı doldurmuştum, çatı kontrolünde basıklık vardı, ıkınmamın çok daha fazla ve güçlü olması gerektiğini doktorum söyledi. Sancılarım adet sancısı gibi başladı , yaklaşık 30 saat sonra doğum yaptım.
Rabbim gücünü veriyor, korkmazsanız ve gayretli sabırlı olursanız süreç hızlı ilerliyor. Masaj ve duş bende çok faydalı oldu. Süreci nasıl kolay hale getirirsiniz onu düşünün. Yanınızdaki kişi önemli, size destek olacak. Sıcak duşta saatlerce durdum , hep nefes al ver yaparak süreci geçirmeye çalıştım. Rabbim hepinize sağlıklı ve kolay doğumlar nasip etsin