12345649 bence doğumunuza eşiniz değil siz karar verin, benimde eşim normal doğumdan yana ama söyledim ona bu kararı bana bırak benim bazı korkularım var dogumu yapcak olan benim dedim, o da saygı duydu bana bıraktı artik :) hem herkesin acisi sancisi bir olmaz içinizden nasil geliyorsa oyle olsun :)