Bende 5+2 yim bulantim falan yok sadece yorgunluk ve uyku halim var,goguslerim sızlıyor. Bazen gobek deligi çevrem ve karnim agriyor oda ayaklarim usurse yada yorulursam dinlenince geciyor.. niye midem bulanmiyor anlamadim keseyi gorduk ama bebeği gormedim henuz kalp atisini falan, eger skinti olmazsa 1 aralikta randevum var bakalm nasip